tirsdag 11. mai 2010

Foto

Denne bloggen hører som sagt til faget "Trykk og Foto". Her skal jeg oppsummere litt hva jeg tenker om fotodelen av faget. Andre Deler av faget hvil komme i andre innlegg.


"Trykk og Foto" har vært ett av de kjekkeste fagene jeg har hatt på forus, og foto delen er ikke den minst kjekke delen av faget. Jeg er svært glad for det jeg har lært i av foto. 
Jeg har nå en brukbar god teknisk forståelse av fotoapparatet, hvilke funksjoner jeg kan bruke, og hva det kan brukes til. Jeg har og fått svært gode erfaringer gjennom fotografering. Jeg synes det er svært bra at vi begynte med fotografering fra første stund. 


I tillegg til å ha tatt mange spennende bilder har jeg også fått sett mange bilder andre i klassen har tatt, men og gjennom besøk på fotoutstillinger. Vi har da sett fotografier av noen av tidens store fotografer og blitt kjent med noen av deres underlige konsepter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar