tirsdag 5. januar 2010

Slutt vurdering av 1. termin

I løpet av denne terminen har jeg lørte mye innen foto. Nå vet jeg hvordan jeg kan lage spennende bilder gjennom bruk av blender åpning, lukker tid, manipulering/retusjering m.m. Jeg har og en noe bedre teknisk forståelse av fotoapparatet.
Jeg føler og jeg har lært mye innen photoshop, i hvert fall i forhold til hva jeg har lært de andre to åra. Men jeg vil fortsatt lære mer innen Photoshop.
Iphoto var svært spennende å leke med for å få fram uttrykk i bilder.
Vi har vært på mange spennende ekskursjoner hvor vi har lært mye spennende om foto, trykking og kalligrafi.
Blogging har vært et innteressant verktøy for å få ut arbeidene på. At vi har så stor vekt på blogging synes jeg er litt spesielt, siden det ikke er en del av pensum, men det er greit å lære og funker bra som innleveringsplass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar